14 juni

                                                     

                                                           Hihi....

                                                 


Jaa, nu var det verkligen länge sen jag skrev här.
Jag känner väl kanske inte riktigt att tiden har räckt till.
Det har varit fullt upp.

Jag är just nu hos Jakob, varit här denna helg.
Vi var i Tyskland i lördags, myyys! :)
Åkte över dagen bara men det var bra ändå.
Blev lite inhandlat också, jag har en mycket snäll pv! :))
Det har varit en bra helg och sånna tycker jag mycket om!

Imorgon ska jag åka hem igen, kommer kännas lite segt men får pussa på min lilla Z då.
Tur jag har honom när inte J är nära :)

Nu ska jag göra annat!

Ta hand om er.

Puss J!

//ania



Kommentarer
Din J :)

En mkt trevlig liten utflykt får man säga att det blev baby! :)hoppas du får en härlig vecka så ses vi på fredag igen min sköna! Pusss pusssss Baby :)

2010-06-15 @ 10:52:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ania

Två själar med bara en tanke - två hjärtan som slår som ett

RSS 2.0