27 juli

                                      


                                                    

Mhm, då var det tisdag då.
Jag sitter och kollar lite på tv just nu.
La även upp en bild på fallen här i Trollhättan så att ni kan få se :D

Milla ringde mig tidigare, var mysigt att prata lite med henne.
Vi får se till att ses när jag och J kommer till Linköping.
Blir ju hemma ett litet tag då som det ser ut nu iaf.
Vi ska väl försöka hitta på lite saker också, får inte glömma min mormor heller.

Snart kommer J hem på lunch, vi skulle väl äta från/på något ställe som heter Baggis.
Får se vad som finns.

Nej nu orkar jag faktiskt inte sitta och blogga.

Take care!

Puss J

//A

 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ania

Två själar med bara en tanke - två hjärtan som slår som ett

RSS 2.0