21 juni




                                                          


Tiden går väldigt snabbt.
Det känns inte riktigt som jag hinner med.
Men det kanske inte är meningen?

Helgen som var nu har jag fixat med mitt vardagsrum.
Ny matta och soffa :) Måste säga att det ser bättre ut nu.
Jag är nöjd.
Jakob har varit hos mig. Vi har haft det bra.
Fredagen spenderades med Milla på Harrys. Sara kom förbi också.
På lördagen var vi i Motala, vi tänkte se när J.s pappa och faster kom i mål efter att ha cyklat vätternrundan
men vi missade dom precis.
Igår tog vi det mest lugnt.

Nu är jag hos min mamma.
Jag är trött idag..

Ha en fin dag.

Puss till J

//ania



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ania

Två själar med bara en tanke - två hjärtan som slår som ett

RSS 2.0