9 juni.

Det var verkligen inte igår jag skrev här.
Ibland behövs det kanske små pauser.
Vet inte om det är så mycket som hänt egentligen.
Jag har pluggat klart och blivit moster åt älskade Melvin. :)
Det är väl det stora som hänt.
Sen finns det andra saker som jag inte vill ta upp här.
Saker som är mindre positiva.

Jobbade hur som sista passet på Härnegatan igår innan jag börjar mitt sommarvik på Urologen på US.
Är verkligen hur nervös som helst för detta jobb. Är ju inte van vid den typ av arbete om man säger så.
Har ju haft mina boende som jag lärt känna under detta år jag varit där.

Är mest trött idag, sov inte bra inatt.
Tänker för mycket tror jag.
Jag försöker nog vara glad utåt men det är inte alltid det fungerar heller.
Ibland syns det i genom.

Hoppas ni alla får en bra dag!

//A


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ania

Två själar med bara en tanke - två hjärtan som slår som ett

RSS 2.0