21 juni 2011


Varför ska det vara så kyligt ute? Var är min sommar?

Ikväll ska Maria firas för hennes examen. Viska träffas vid 19 så det är ju ett tag kvar, haha. Vi blir ett gäng tjejer, ska bli trevligt. Annars idag blir det nog mest lugnt, kanske skulle ta och städa i ordning lite här hemma, vet inte riktigt vad som hänt, det är så stökigt. Hmm! Jag borde kanske börja småpacka lite också så jag har det gjort, det blir alltid så stressigt om jag ska göra det i sista minuten som det annars alltid brukar bli av någon konstig anledning.

Snart är det midsommar igen, tänk vad tiden går fort egentligen. Känns inte som det var ett år sen sist men men..
Planen är väl Kalserud hela midsommar detta år då vi inte kan vara på Skaftö nu.

Jag har fått hem min beställning av vin nu också, ett jättegott rosévin :)

Nu ska jag försöka leta fram någon lunch, vet inte alls vad jag är sugen på.

Ta hand om er!

Puss till J.

//A.









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ania

Två själar med bara en tanke - två hjärtan som slår som ett

RSS 2.0