13 november 2012

 
Alltså det är så mycket tankar som far omkring i mitt huvud just nu.
Jag vet varken ut eller in känns det som.
Vill jag det här eller vill jag något helt annat?
Ibland känns det som jag gjort helt fel val..
En sak som jag däremot vet att jag vill, det är att flytta. Bums helst!
 
Sitter och lyssnar på gamla låtar, jag bara älskar det!
Musik är en av dom bättre saker.
Jag har mina favoiter kan man säga, när det gäller allt! ;)
 
Tänkte att jag skulle ha lite sovmorgon idag nu när jag börjar kl 14, men icke då.
Vaknar lite efter 8. Det är ju iofs länge än 5 så jag får vara glad för det lilla.
Jobbar ju kväll så då blir det lätt att man blir trött en period under jobbpasset då är faktiskt en sovmorgon värd mycket.
 
Jag vet inte vad det är men vissa stunder saknar jag min pälsboll så otroligt mycket.
Lilla Izza. Fort jag ser en bild på henne kommer tårarna, dom är iaf väldigt nära.
Det är inte konstigt att man verkligen saknar henne, hon fanns ju i familjen så otroligt länge. Hon blev 14 år och kom till oss som liten. Älskade snuttan..
 
//A
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ania

Två själar med bara en tanke - två hjärtan som slår som ett

RSS 2.0