20 juni 2011



Det var inte igår jag skrev här direkt. Har nog inte funnits tid, eller ork snarare.
Just nu gör jag inte så mycket, lyssnar på musik, kom hem för en liten stund sen från min mamma, har fått lite kläder tvättade och även lite hundmys eller ja en stooor dos hundmys :). Härligt!

Jag vet inte om det har hänt så mycket sen jag skrev sist egentligen, inte som är värt att skriva(?), skolan är slut för den här terminen i allafall och det gick väl bra med kurserna, jag är nöjd med betygen. Jag har även fått ett jobb nu över sommaren och det känns rätt bra. Ska jobba på ett gruppboende i Ljungsbro så det är ju en bit att åka varje dag jag ska jobba men jag hoppas att det kommer gå bra.

Snart är det även en begravning, J's farfar gick bort för lite sen, känns jobbigt, jag tyckte om honom. Han var en fin människa och jag hoppas även begravningen blir fin men det är jag ganska säker på att den kommer bli.
Jag hoppas att du har det bra där du nu är Lasse
.


 

//anja













Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ania

Två själar med bara en tanke - två hjärtan som slår som ett

RSS 2.0