13 juni 2012

Bloggar från Trollhättan idag.
Kom hit i söndags efter en mindre rolig resa kan man säga.
Bussen var en timma försenad. Problemet var att vi inte fick någon information. Inte jag iaf, inte förrän jag redan satt på ersättningsbussen. Men reklamation är ordnat, tur det.

Kunde inte ta med mig Zigge den här gången, vilket är jobbigt, saknar min lilla misse.
Som tur är har Jessica och Marcus lämnat sin katt här så jag får lite kattmys i allfall.
De skulle ut till kusten med familjens hund och då fick katten stanna kvar i stan.
Gör inte mig något :)

Imorgon bär det av hem till Linköping igen och på måndag börjar jag jobba.
Just nu känns det sådär, gör ont i magen. Hur ska jag fixa detta?

// Ania



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ania

Två själar med bara en tanke - två hjärtan som slår som ett

RSS 2.0