30 juni 2011

Då var det junis sista dag och jag ska jobba ikväll!
Är fortfarande skapligt sjuk så känns sådär, dom ringde mig från jobbet och undrade om jag kunde hoppa in och jobba 14-21:15 idag istället för 16-20 men jag ska jobba hela helgen så kände att jag behövde ta det lite lugnt.

Nu gör jag lunch, se om jag har någon aptit men måste ju få i mig mat ändå.
Skulle verkligen behöva någon dunderkur som gör mig frisk, tar ganska hårt på kroppen också att vara sjuk en längre tid. Men kanske dumt att klaga.

Fram tills nu har jag inte gjort så jättemycket, beställt lite filmer :) Dom borde komma imorgon. Någon som antecknar? ;)

Ne, nu blir det lunch för min del!

Ta hand om er!

Puss till J


//a


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ania

Två själar med bara en tanke - två hjärtan som slår som ett

RSS 2.0