29 juni 2011

Idag kom jag hem från Trollhättan, åkte i torsdags! Sjuk var jag då och sjuk är jag nu :/
Ingen höjdare kan jag säga nu när det varit midsommar och allt. Åkte på ett halsvirus och nu efter en lååång förkylning. Så- förlåt att jag varit tråkig över midsommar! Önskar att jag inte varit sjuk.

Igår var det begravning för Lasse, J's farfar. Det var så fint, verkligen. Att se hur älskad denna man verkligen var. Det kom så så så många som ville ta farväl, det är fint att se. Det betyder väldigt mycket för mig att jag kunde vara med. Det kom ganska många tårar och inte blev det bättre när J's syster sjöng ute vid blommorna, What are words?, en mycket fin låt..


"What are words
If you really don't mean them
When you say them
What are words
If they're only for good times
Then they don't
When it's love
Yeah, you say them out loud
Those words, They never go away
They live on, even when we're gone..

Anywhere you are, I am near
Anywhere you go, I'll be there
And I'm gonna be here forever more
Every single promise I keep
Cause' what kind of guy would I be
If I was to leave when you need me most


I'm forever keeping my angel close..
"



Idag har jag som sagt suttit på en buss i 4 timmar sen var jag på stan en sväng och köpte present åt Isabel! Vad det blev är hemligt tills vidare, haha. Nu tvättar jag och är hundvakt åt lille Klas, mys eller? Jo fast lite jobb är det också :)


Puss till Jakob.


//A







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ania

Två själar med bara en tanke - två hjärtan som slår som ett

RSS 2.0