8 februari




Sitter och väntar på att J ska komma hem.
Är i Trollhättan just nu, åker hem imorgon.

Denna helg har varit jättebra, var ju i Gbg och sov på hotell fre-lör.
Fredagen började vi med en frukostbuffé på Ritz här i trollhättan. Mums!
Sen begav vi oss till Götet för lite shopping och mysig middag på stan.
Hotellet var något av de mysigaste jag sovit på.
På kvällen satt vi i hotellbaren och drack lite öl och vin med tilltugg!
När lördagen kom blev det ett besök på Universeum i Gbg. Det var kul!
Sen var det ju dags att bege oss av hemåt igen.
Planen var för kvällen att träffa J's kompis Brodd, var där ett tag sen gick vi ut en sväng.
Jag säger som så att kvällen kunde ha slutat bättre, men det är bra nu och det är det viktigaste.
Men dumt var det iaf!
Igårkväll blev det lite kalas, vi var hemma hos Jakobs kusin Robin som fyllde 21.
Bjöds på massa gott :)

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på, det blir nog rätt lugnt.
Jag borde väl se till att packa.
Kanske ska ta tag i det nu, eller sen...eller..ja...när jag känner för det snarare.

Vill bara skriva en sak till..
Jag har världens bästa pojkvän.

//Ania


Kommentarer
Maria

Idag ska vi ses :) wiie:)

2010-02-09 @ 10:54:40
Din J :)

Och jag har världens bästa Flickvän!! :) Pusss Pussss Pusssss min skatt!!

2010-02-09 @ 12:43:38
Maria

Tack för idag gums. Var hur mysigt som helst. Synd tiden går så fort bara.. :(

2010-02-09 @ 17:53:20
URL: http://mariastrandberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ania

Två själar med bara en tanke - två hjärtan som slår som ett

RSS 2.0