16 februari

                                                         

                                                          
             



Sitter mest och snorar känns det som.
Värre idag, nu kan man verkligen säga att min förkylning kommit igång.
Ögon och näsa bara rinner plus att hostan närmar sig.
Blä. Vill vara frisk.
Igår blev det lugnt, gick och la mig tidigt, kollade lite på OS.
Natten var hyffsat jobbig. Inte lätt att sova täppt.
Ingen nässpray har jag heller.

Bytte tvättid idag, vet egentligen inte varför men klockan 14 kändes så segt att börja tvätta.
Så nu blir det klockan 11 istället! ;)
Jag vill ju åka hem till mamma egentligen, får se hur det blir med det, tiden och orken.

Åhhh, kul med vårat första OS-guld.
Härligt Kalla!

Jag vill ha en semla :(

Saknar J.


//a



Kommentarer
Din J :)

Ajajaj! Snor och hosta, men det finns ju inte så mycket att göra åt. Det är ju bara att dansa med i förkylningstangon. till helgen blir det Semla iaf, men jag hoppas du får en idag också! Pusssssssar sötast :)

2010-02-16 @ 09:34:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ania

Två själar med bara en tanke - två hjärtan som slår som ett

RSS 2.0