15 februari

                                                              
                                                             


Måndag igen.
Jag tycker helgerna går allt för fort om jag ska vara ärlig.
Jakob åkte hem imorse och det tycker jag inte är så roligt.
Men vi ses snart igen.

Helgen har bara varit bra, mysig på alla sätt och vis.
Igår var det ju alla <3 dag.
Jag fick en såååå fin present av J, ett halsband och örhängen till det! :)
Kvällen avslutades med bio, vi var och såg Farsan.
Den var riktigt rolig. Skrattade en hel del, hehe!

Jag har lyckats gå och blivit sjuk igen också.
Denna gång är det dock en förkylning men ändå, jobbigt.

Jag orkar inte skriva så mycket mer just nu!
Hoppas ni får en fin dag.


Pusss till min J

//a




Kommentarer
Din J :)

Bra bild! Jag ska försöka lära av detta ;) Hoppas du kryar på dig snart Baby! Tack så hemskt mycket för Kirk också!! Pussssssssssssssssss Hjärtat :)

2010-02-15 @ 15:55:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ania

Två själar med bara en tanke - två hjärtan som slår som ett

RSS 2.0