12 februari

Just nu sitter jag och väntar på att lille Alexander ska komma.
Jag ska vara barnvakt ett par timmar.
Milla och Alexander var här igår, det var mysigt att träffa dom, var ett tag sen om man säger så.

Denna vecka känns det inte som jag direkt haft en lugn stund.
Varit borta på dagarna sen hem och styra med annat.
Men varit kul att träffa Maria, mormor och Milla iaf! :)
Har ju hunnit med att träffa mamma och K också, iofs bara en snabbis.
Bättre än inget..
Fixade även en liten överaskning/present åt J.

Annars..
Ja vad ska jag skriva.
Jag är lite ledsen pga en sak jag fick reda på igår.
Ändrade planer blev det helt plötsligt. Men men..

//A



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ania

Två själar med bara en tanke - två hjärtan som slår som ett

RSS 2.0