1 februari

Ny vecka, ny månad.
Tider går ganska fort måste jag säga.
Något som jag inte tyckte om var att julen gick så fort. Man han ju verkligen inte med att njuta av den.
Jag älskar julen och vill ta vara på varje jultimma. Frågan är om det gick?

Idag åkte Jakob hem och det blev som vanligt väldigt tomt.
Vi har haft det mys, känner mig trygg i hans närhet! :)
På fredag blir det Göteborg samt hotell!! :) Det ni!

Idag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra riktigt.
Hörde av mig till Sofie nyss om dansen.
Kanske ska till mamma? Har inte bestämt mig än.

Nee men nu ska jag göra iordning mig!

//a

PUSS till J


Kommentarer
Din J :)

Pusss pussss hjärtat! På Fredag blir det mys i Götet!! :)

2010-02-02 @ 07:37:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ania

Två själar med bara en tanke - två hjärtan som slår som ett

RSS 2.0