27 april



                             Två själar med bara en tanke, två hjärtan som slår som ett.



Jag undrar var min sol tagit vägen igen. Behöver den just nu.
Idag har jag ont i huvudet.
Vaknade en del inatt så jag har väl inte direkt sovit så mycket som jag
egentligen behöver.

Igår blev det först träning och sen iväg en sväng med min mamma, följde även med henne hem.
Köpte födelsedagspresenter igår också. Det är mycket nu.

Idag blir det träning igen tror jag. Blir nog något pass idag.
Det är kul när man har kommit igång igen. 
Behöver dock lite nya träningskläder speciellt ett par skor!!
Det får jag kolla på senare.
Jag hoppas bara inte att det onda påverkar träningen.

Ta hand om er där ute!

Puss J..

//a




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ania

Två själar med bara en tanke - två hjärtan som slår som ett

RSS 2.0