12 april



                                                             
Sådär ja.
Nu är min sol här! :)
Som jag har längtat.
Den kom fram igår.

Nu är helgen över igen och det är en ny måndag.
J åkte som vanligt imorse.
Det har varit en bra helg men eftersom både jag och Jakob har varit sjuka så har den varit väldans lugn.
Vi tog en promenad igår och det var hur skönt som helst.

Idag ska jag hem till mamma, ska följa med henne till tandläkaren.
Man vill ju vara ute så mycket som möjligt.
Vill även börja träna på allvar snart, men först måste jag bli helt frisk så baskilusser/bakterier/virus försvinner helt;) .

Nu ska jag göra iordning mig lite så jag kan åka iväg!

Ha en bra dag alla!

Puss min J.

//a



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ania

Två själar med bara en tanke - två hjärtan som slår som ett

RSS 2.0