9 november

Jag är inte någon person som vill ge ut hela mitt liv på denna blogg eftersom att det finns vissa saker som främmande inte har med att göra.
Vissa saker kan man ju skriva bara det att jag sällan nämner namn eller går in detaljerat på vad det nu handlar om. De som står mig nära och som bör veta det vet nog redan det mesta om det iaf.

Helgen?
Den har varit bra till den största delen, jag har haft min J här och det är något av det bästa.
Vi har varit på middag hos Jakobs kusin Viktor. Vilken god mat han bjöd på. Trodde inte att jag skulle tycka om det så mycket men det var riktigt gott. Igår blev det lite julmarknad med familjen också.
Finns en händelse som jag helst vill sudda bort! Kan man göra det tro? Jag hoppas det..

Nu i veckan händer det väl en del, idag ska jag träffa Milla, imorgon kommer mamma hit och ska hjälpa mig med att putsa fönster och sådär, snäll som hon är :) på onsdag är det nog möte som gäller tror jag.
Jag ska sitta med ansökan senare idag så får jag se hur långt jag kommer med den.
Senare i veckan kommer J till mig sen så åker vi!! :) Längtar! Behöver verkligen få komma bort lite.

//a


Kommentarer
Din J :)

På Frdeag är det dags! Kommer bli supernajs!! :)

Puss Pusss Baby!!! :)

2009-11-09 @ 09:28:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ania

Två själar med bara en tanke - två hjärtan som slår som ett

RSS 2.0