25 november


Alltså, det känns inte som att jag gör något annat än att tvätta när jag är hemma såhär.
Det är ju onsdag idag så egentligen skulle jag till mormor idag, men det var viktigare att jag kom nästa vecka istället. Då fick jag tid till att göra lite annat.
Ska bla träffa Milla en stund idag, ska bli trevligt.

Jag kanske har varit lite frånvarande igen, men det har hänt lite trista saker, eller är på väg, eller jag vet inte, man får inte reda på sådär jättemycket faktiskt. Jag vet i allafall att en sak gjorde mig väldigt ledsen här om dagen. Vad, tänker jag verkligen inte gå in på.
Har varit lite låg sista tiden, började väl egentligen förra veckan då det verkligen kändes jobbigt med "det här andra" som jag tror många har lite jobbigt med i dagsläget.

Sitter och lyssnar på en jättemysig låt, egentligen inte min musiksmak men mamma lyssnade mycket på den när jag var liten. Bara att få vara liten igen...

Puss till J...


// a


Kommentarer
Maria

Tack gumman! hoppas jag me! :) måste dock sitta me planeringen hela kvällen idag med o ändra.. hon är fan aldrig nöjd=/ så trist är det!! blä.. du vet att när du vill berätta vad som hänt så lyssnar jag! pusss

2009-11-25 @ 16:40:50
URL: http://mariastrandberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ania

Två själar med bara en tanke - två hjärtan som slår som ett

RSS 2.0