2 november

Oj, ja nu var det verkligen ett tag sen jag skrev här.
Jag känner inte riktigt att jag har haft orken.
Det har hänt så mkt annat runt omkring så tiden har inte funnits heller.

Vad har då hänt senaste tiden?

Min underbara mamma har fyllt år och så även jag. En helt underbar dag var det med familjen.
Jag fick välbehövliga saker:
Pengar
Parfym
Kudde och filt (till soffan)
Halsband
Armband
Filmer
Bäddsett
Bok
Blommor
och sist men inte minst en Stockholmsweekend av min J :)

Vi funderar på att åka till Sthlm den 13-15 november.
Kommer bli väldigt mysigt.
Jag känner att jag behöver komma iväg lite.
Har varit lite mkt senaste tiden.
Men det känns som att det är på väg åt rätt håll igen :)

Så iaf, tack alla underbara som var med på min och mammas dag :)
Tack till dom som har funnits där för mig sista tiden också.

Vill skriva ett stort grattis till Kristina som fyller år idag också!


//a





Kommentarer
Din J

Då kommer man äntligen in här igen! :) Det var ju på tiden!! Stockholm 13-15:e! Ska bli riktigt najs! :) Puss Puss Pusss Baby

2009-11-02 @ 10:06:18
Din J

Äntligen kommer man in här igen! :) det var ju på tiden! ;) Stockholm 13-15:e! Kommer bli jättemysigt Baby! :) Puss puss pusss

2009-11-02 @ 10:30:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ania

Två själar med bara en tanke - två hjärtan som slår som ett

RSS 2.0