16 november

Igår kom vi hem igen och imorse åkte J hem.
Känns lite trist att det gick så fort allting men jag har verkligen haft det hur bra som helst.
Blev en mysig weekend med ganska mycket på schemat.
Fredagen var vi på Nordiska Museét och Vasamuseét sen åt vi på en god restaurang.
På lördagen var det lite sämre väder men det blev i allafall aquarium, skansen, skansen akvariet, naturhistoriska
och så cosmonova! :)
Helt underbart att få åka iväg sådär och bara vara, inga direkta måsten.
Jag uppskattade verkligen denna helg.
Synd som sagt att den gick så fort, för fort.

Veckan som kommer nu?
Idag ska jag nog hem till mamma en stund.
Imorgon ska jag tvätta och på onsdag ska jag till mormor först sen till min J.
Sen får vi väl se vad som hittas på.
Motion står på schemat iallafall, måste ta tag i detta nu.


/ honsomharhaftenunderbarhelg




Kommentarer
Din J :)

Mysigt var rätta ordet! :)Det var en underbar helg med dig Baby! :) Puss Pusss Pussss!

2009-11-16 @ 10:02:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ania

Två själar med bara en tanke - två hjärtan som slår som ett

RSS 2.0