12 november


Gårdagen blev bra, träffade ju Maria, det var trevligt. Vi shoppade lite som vanligt.
Fick en present av henne också, en tröja :) Tack!

Jaha!?
Nu har det hänt igen.
Jag vaknade 05:15 imorse och kunde inte somna om.
Började väl bli trött vid halv sju men jag skulle upp ganska snart eftersom att jag skulle tvätta.
Ja ni hörde! Skulle!! Det var i allafall vad jag trodde. Jag gick ner till tvättstugan och såg då att jag satt upp tid den 13. Som tur var fanns det tid nu på morgonen ändå.
Väldigt klantigt gjort, men men..

Nu sitter jag och väntar på att maskinerna ska bli klara, finns inte direkt jättemycket att göra.
Blogga är ju i allafall ett litet tidsfördriv. Men jag har lite idétorka.

Förresten, det behövs inte mycket havregrynsgröt för att man ska bli mätt!
Så det så!

/A





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ania

Två själar med bara en tanke - två hjärtan som slår som ett

RSS 2.0