11 november

Jag orkar verkligen aldrig skriva dit någon speciell rubrik..
Brukar man göra det i en vanlig dagbok? Hmm... I don't remember..

Inatt fick jag sova, skönt!
Blev ju rätt tidigt igår om man säger så, närmare bestämt 04:20 ;)
Att putsa fönster gick ju bra, inte för att jag gjorde så mycket, men endå, det blev fint!
Efter det blev det att åka iväg till ikano/ikea, shoppade lite.
Sen blev det bums hem, jag var verkligen hur trött som helst.

Idag blir det att träffa Maria en sväng på stan sen ska jag hem och fixa lite, måste städas här hemma
eftersom att det blir en del katthår. Han fäller ju inte lite..

Imorgon kommer min J hit! :)
Sen på fredag åker vi!!! Tjat, tjat och åter tjat!

//a




Kommentarer
Maria

Vi hade så mysigt. som alltid:) <3 kisskiss!

2009-11-11 @ 17:27:05
URL: http://mariastrandberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ania

Två själar med bara en tanke - två hjärtan som slår som ett

RSS 2.0