10 november

Tidigt?
Mm jo det är det!
Vaknade av mig själv för en stund sen, kommer väl somna om men tänkte att jag kunde slänga in ett litet blogginlägg :)

Jag och Milla hade det bra igår, var och lunchade sen åkte vi hem till Hanna en stund.
På kvällen blev det mycket riktigt som jag skrev tidigare, satt med min ansökan.

Idag kommer ju mamma hit och ska hjälpa mig lite, ska bli trevligt.

Alltså, nu kanske jag blir lite personlig här, men det är iaf inget gnäll.
Jag vill bara säga förlåt för att jag har varit lite svår och gnällig sista tiden, detta speciellt gäller mot en person
som står mig nära. Jag har inte menat något illa men vet att det har varit dumt..
Nu ska det vara slut på gnällerier och surerier utan anledning!
Det viktiga är att se framåt vilket jag gör nu. Jag hade en liten svacka men den är borta.
Jag vet att det finns så mycket viktigare saker i livet än att gnälla och en av dom är att faktiskt uppskatta vad en annan människa gör för en och verkligen se att han/hon gör allt för att jag ska må bra.
Vill att ni som står mig nära ska veta att jag bryr mig väldigt mycket om er!

Tack J och mamma för att ni ändå funnits där för mig sista tiden när jag varit grinig, gnällig och i
vissa fall dum!

Hehe, känns som att jag vill packa redan nu men risken finns att det blir lite överdrivet med packning då.
Jag lär ju isåfall hitta alldeles för mycket saker att ta med som jag inte behöver men som jag tänker att jag kanske kommer att använda, det är ju 3 dagar vi är borta ;)
Jag tror vi har hittat en ganska bra planering för de olika sakerna vi tänkt att vi ska göra.
Är väl lite tider och sådär som ska kollas.. sen lär man sig ju inte SL sådär jättesnabbt heller men det ska nog gå bra :) Åh, ser verkligen fram emot helgen!! Tjatig, jag vet ;)

Puss till min J

//a



Kommentarer
Din J :)

Jag finns här för dig Baby!!! :) Puss Puss Pusss tillbaka!! :)

2009-11-10 @ 07:16:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ania

Två själar med bara en tanke - två hjärtan som slår som ett

RSS 2.0