9 februari

Jag är trött. Har ont. Är ledsen.
Varför?
Det är en bra fråga.
Jag vet men jag är inte helt säker på att andra borde veta.
I allafall spelar det ingen roll.
Det är ju som det är.

Ibland längtar jag tillbaka, då alla fanns runt omkring en.
Man visste vilka som var ens riktiga vänner.
Ärligt talat vet jag inte det längre.. rätt konstigt med tanke på ålder.
Men en del är rätt ombytliga.
Man kan inte hoppa i mellan. Är man vänner så är man.

Nu får man (den som läser) tycka jag låter bitter.
Men detta är min blogg och mina tankar.
Man behöver inte ifrågasätt!!

Iaf, hade en underbart kul dag igår.
Tack! :)

/Ania


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ania

Två själar med bara en tanke - två hjärtan som slår som ett

RSS 2.0