15 februari

Alltså det måste vara helt klart nu!
Jag och Maria är iaf två av jordens mest knasigaste och virrigaste människor.
Men det bjuder vi på ;)

En kväll som nog kommer vara oförglömlig.
Liksom sätta oss i en taxi också utan och säga vart vi ska, hahaha.

Nej men jag hade mkt trevligt, behövde verkligen få ha en sååå kul kväll.
Det var ju rätt spontant gjort av oss men det är ibland då det blir som bäst.
Man har inte alla förväntningar och sådär.. eller ja, inte lika mkt ;)

Sammanfattning:
Ania, Maria, Eric, Alex, Trollis (som M kallar honom), Jesper och Fredda.
Ett singstar, många låtar (Disney)
Alldeles för mkt vin.
Marias låånga sugrör.
Skratt
Tre taxibilar
Dans
Sanning eller Konsikvens.
Och så den där flaskan ;)

Hahaha..

Tack!

Hmmm...
Förövrigt tycker jag han är söt.
Vem, det är min hemlighet :P


//A






Kommentarer
Maria

hahaha tack gums för en helt underbart kul kväääääääälll får vi ta snart igen <3 baksmällan ska bara släppa först hahah=) PUSS

2009-02-15 @ 20:13:32
URL: http://mariastrandberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ania

Två själar med bara en tanke - två hjärtan som slår som ett

RSS 2.0