9 september.

Då har man gått och fått halsfluss då :(
Inge vidare. Men bra det finns pencillin iaf.

Helgen:
Fredag- Mys med familjen.
Lördag- Trevlig kväll med två helgoa tjejer (dock fick jag åka hem rätt tidigt pga feber och halsen)
Söndag- Sängliggandes, åkte sen hem till mammsen, ville inte sova själv en natt till med feber.

Men igårkväll kom jag hem till mig.
Var på VC och sådär innan, skönt att man fick en akuttid.
Inatt är väl första natten jag har sovit hyffsat bra utan att vakna av att ha så extremt ont.


Milla var här nyss en kort stund men det var trevligt att prata lite bara :) På tal om något helt annat! ;)

Ne nu orkar jag inte skriva mer.

Hoppas ni som läser har en bra dag!

/Fluss


Kommentarer
Maria

Klart det e från dig sånafall, fy fan dig ;) dååålig kompis hihi.. nej nej inte ska jag ha halsfluss imorrn e det ju fest ju ;) pusss

2008-09-19 @ 17:19:48
URL: http://mariastrandberg.blogg.se/
jenny

gullig du är =) Följ med på tors, skulle va kul! =)

2008-09-23 @ 22:25:33
URL: http://www.pappasflicka.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ania

Två själar med bara en tanke - två hjärtan som slår som ett

RSS 2.0