Onsdag..

Jag kom nyss hem, tränade även idag!
Kondition! Känns ju bra det, yes!

Annars då?

Igår var jag hemma hos mina föräldrar och fixade lite med intyg och andra papper.
Det är rätt skönt att komma hem dit ibland eller jag oftast måste jag nog säga.
Iaf som läget är nu.

Mormor ringde faktiskt och väckte mig idag, inte allt för vanligt att hon gör det ;)
Jag tror iofs inte att hon trodde jag sov kl var 10 så..

Idag blir det nog annars väldigt lugnt..har lite att fixa med.. leta fram lite saker... usch vad tråk egentligen!
Men allt kan väl inte vara roligt antar jag även fast det skulle behövas lite sånt just nu..

Man ska nog vara rädd om det man har!
Det kan försvinna väldigt snabbt (tydligen).


Kram på er!

//A


Kommentarer
Maria

Naaw gulligt du kommenterade :)

så skönt jag har dig! puss

2008-06-19 @ 21:08:16
URL: http://mariastrandberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ania

Två själar med bara en tanke - två hjärtan som slår som ett

RSS 2.0