Fredag igen!

Det är rätt konstigt vad tiden går snabbt ibland.
Känns inte som man alltid hinner med.. men det är väl inte så farligt kanske.
Man ska inte stressa!

Jag är just nu hemma hos mina föräldrar, var tidigare och shoppade lite, ett liiitet intresse jag har :)
Senare blir det ev att åka till Mia och Eric, hur jag nu ska orka vara social, är grymt trött.
Hoppas det blir trevligt, iofs brukar det vara kul att vara med dessa människor :)

Annars då? (något jag skriver ofta?) Haha.

Vet inte alls faktiskt, mkt börjar väl kännas lättare, och jag hoppas det kommer fortsätta så också.
Ingen mening med att låta sig själv må dåligt, det hjälper inte.

Jaaaaa! :)

Han är söt! Japp det är han ;)


Puss!


Kommentarer
Maria

Anja är min gullunge <3

2008-06-29 @ 01:51:11
URL: http://mariastrandberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ania

Två själar med bara en tanke - två hjärtan som slår som ett

RSS 2.0