Shoppa

Jupp idag har jag shoppat! (ovanligt?)
Hittade iaf lite nödvändigt och sen som alltid köper man kanske saker som man egentligen inte behöver sådär jättemycket, men fina va dom!
När jag kom hem blev det lite film och så, typiskt att man nästan alltid ska somna fort man ska se på film, jag vet ju en person som är ganska trött på att jag gör det ;)
Men är man trött så är man.
Annars idag har det väl inte hänt så mycket, myst lite med Maja, min sötaste är hon hehe.

Jag måste verkligen ta tag i vissa saker nu, för det ska verkligen inte bli som innan nej nej!
Man kan bara man vill, synd bara att jag inte haft viljan tidigare;)

Satt igår och lyssnade på vår "dansmusik"...jag fick ju panik..saknar dansen enormt mycket.
Levde ju verkligen för dansen tidigare...Me and the girls=)
Vem vet kanske tar upp den igen!?

Hmm om man kanske skulle iväg en liten stund nu?
Jo så får det nog bli.


Ha det!

// inte just nu


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ania

Två själar med bara en tanke - två hjärtan som slår som ett

RSS 2.0