Nytt år

Nu är det ett nytt år och jag hoppas det här året kommer bli mycket bättre än förra.
Hur stora förhoppningar ska man våga ha?
Man blir ju så extremt besviken när det inte blir som man trott och hoppats på.
Men ibland får man väl ta det för vad det är.
Jag hoppas iaf.. :)

Jag har iaf haft en jättemysig jul.. kan aldrig bli bättre än våra jular.
En person saknades dock men han fanns med oss på något sätt ändå och kommer alltid att göra..
Nyår - Först middag med familjen sen blev det vännerna och pojken.
Vi var hos M och F..jättemysigt..
Dom hade ordnat så fint och det var mycket trevligt folk :)
Kvällen kunde ha slutat bättre men jag är glad att jag fick fira med min M det här året också.
Gumman tack för dina ord senare på kvällen!

Det får räcka för den här gången.
Ha ett bra nytt år.

//a



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ania

Två själar med bara en tanke - två hjärtan som slår som ett

RSS 2.0