Härligt..

Kom precis hem, varit och tränat.
Känner mig faktiskt helt slut det var ändå ett ganska jobbigt pass men hur kul som helst:)
Det blev lite shopping på väg till träningen med, haha som vanligt :)
Jag borde vara lite mer ekonomisk just nu kanske men jag har bättrat mig en hel del (stolt).

I helgen var jag med S, vi hade mysigt som vanligt.
Vi hittar iofs alltid på något och det är ett stort plus.
Jag tycker inte direkt att man bara ska sitta hemma och sega, vad får man ut av det liksom?
Även fast det kan vara mysigt så har man alltid tid för det med!

Orkar inte sitta och ge ut hela mitt liv här som vissa gör..

ha det bra iaf!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ania

Två själar med bara en tanke - två hjärtan som slår som ett

RSS 2.0