25...

Usch..känner mig massa med tom...
Jag vet ingenting längre känns det som.
Känslan innan var så tydlig nu känns den mest bara suddig.

Varför säga saker när dom ändå inte betyder något?
Jag bara undrar..
Är det verkligen så svårt?
Eller är det bara att du inte vill?
Tomma ord....

Jag skulle ha tränat idag men det blir nog inte så, mår inte tillräckligt bra för det..
Blir att träffa Maria på stan och shoppa lite eller något...
Skönt att träffa en människa som inte dömmer allt man säger som vissa andra faktiskt gör har jag märkt..personer som man har trott alltid ska stå på ens sida!..

Du vet...jag räknade med dig...inte längre..



Jag är jag och jag kommer alltid vara den jag är :)


// Bra bra..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ania

Två själar med bara en tanke - två hjärtan som slår som ett

RSS 2.0