Varför?

Hur kunde det här hända?
Han förtjänar det inte!!
Det är en av de människor som har brytt sig väldigt mycket om mig och alltid funnits där.
Så orättvist :(
Jag tänker så mycket på dig, du förstår inte.
Det känns som jag har massa knivar som sticker i mig, gör så fruktanvärt ont.
Allt som betyder något för mig rasar samman känns det som...

Jag har knappt kunna sova och det känns som jag gråtit konstant sen i lördags eftermiddag när lite av det här stora beskedet kom. Igår fick vi veta, igår var den dag då allt blev helt fel.
Igår..söndag...HATAR söndagar!!


Kan inte vara stark, är inte stark nog nu..
Orkar inte..



// ledsen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ania

Två själar med bara en tanke - två hjärtan som slår som ett

RSS 2.0