Jobbig dag..

Det gör så fruktansvärt ont i mig!!
Varför varför varför???
Kan någon snälla berätta för mig varför allt ska vara så orättvist???

All energi jag har går åt att tänka på honom.. jag ska inte få skit för de men förstå då att jag inte orkar med annat... jag önskar att du kunde se..

Var uppe idag från klockan 9 till 15... kändes bra att få vara hos honom samtidigt som jag mår dåligt av att se honom såhär.. Är väldigt trött, vaknade vid 6 kunde inte somna om så kommer mamma och säger att hon måste åka upp för att han nu skulle dit och självklart ville jag följa med..
Det känns som jag vill vara så mycket det bara går nu hos honom.. även fast jag vet att jag inte kan vara det nu... han orkar inte...


Jag vill inte att han ska ge upp...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ania

Två själar med bara en tanke - två hjärtan som slår som ett

RSS 2.0