!


Vem ska jag vara för att du ska bry dig fullt ut?
Kan du tala om det för mig?
Jag förstår inte hur en människa kan bete sig sådär, säga sådana saker som du gör.
Det sårar så ini..h!
Varför kan du aldrig förstå det?
Vad ska behöva hända för att du någon gång ska förstå, att du någon gång ska ta mig på allvar?
Vi kanske inte känner varandra så mycket som vi trodde vi gjorde.

Jag kan sitta och skriva här hur mycket som helst.
Det gör ingen skillnad det vet jag så jag förstår egentligen inte varför jag skriver detta här.
Kanske för att bara få skriva av mig.

I do swear that I'll always be there. I'd give anything
and everything and I will always care. Through weakness
and strength, happiness and sorrow, for better, for worse,
I will love you with every beat of my heart...



...varför vi? :(



// faller




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ania

Två själar med bara en tanke - två hjärtan som slår som ett

RSS 2.0