Vilka dagar...

Jaha då har tre dagar snart gått men det känns som en evighet.
Jag vet ju att det fortfarande är lång tid kvar, det är nog det som gör allt så fruktansvärt jobbigt.
Ibland undrar man hur saker och ting kan vara så jobbiga, jag menar så ofta som det varit nu.
Men det är bara att se framåt? Mm dom säger ju det men det är inte alltid så lätt även fast man skulle vilja kunna göra det.

Min dag i övrigt har varit slapp, kursen är ju inte så jättelång om dagarna.
Efter gick iaf jag, Jenny och Zandra och lunchade det var rätt najs.
Undrar ibland vad man gör där, jag menar vi vet ju allt det där dom yrar om.
Suck..

Mysigt väder är det och det är bra.
Sol och varmt heeeelt underbart:)
Fast du kunde varit här hos mig då hade allt varit perfekt.


//A



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ania

Två själar med bara en tanke - två hjärtan som slår som ett

RSS 2.0