Sjuk =/

Typiskt! Nu har jag gått och blivit sjuk också, i fredagskväll började jag känna av det och nu är det typ kört.
Orka vara sjuk i denna värme, kan ju inte göra något ju och inget kul att bara ligga inne heller ju.

Igår var jag ju iaf på "fest" hos min syster. Det var hur mysigt som helst och massa folk.
Alla var så trevliga och jag träffade människor som jag inte träffat på år och dagar känns det som.
Lekarna kunde ju gått bort iofs, haha!! Såg ju ut som 30 puckon som sprang omkring :)
Blev lite segt framåt kvällen, började må sämre då men alla andra hade det väl som roligast då så jag kunde ju inte sitta och gnälla precis. När vi skulle åka hem kom ju lilla Uffe och ville kela, underbar kisse det där, så stor men så söt :)

Nu sitter jag tragiskt nog här. Har ju inget annat val för tillfället. Blä...
Lyssnar på en grymt bra låt..min favvo just nu iaf.. väntar på mina föräldrar med vet inte vart dom har gjort av sig själva..hehe.

Det blir iaf en extremt lugn dag idag med film och sådär skulle jag tro.
Kanske inte så fel ändå...


[längtar]


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ania

Två själar med bara en tanke - två hjärtan som slår som ett

RSS 2.0