Onsdag

Haha, shit alltså! Det var inte ett bra sätt att börja dagen på att komma till kursen och möta denna människa. Undrar vad man får ut av att vara så, ibland är det lustigt hur människor tänker.
En del tror väl dom är bättre än andra men så fel... Jag tycker inte om personer som försöker sätta sig på andra. Nu är det tre personer som sagt olika saker, vad ska man tro?

Älskling ringde iallafall, det var bra! Kunde ju inte prata så länge bara =/
Ibland så känner jag för att prata hur länge som helst, finns så mycket saker jag vill säga, men så går det ändå inte. Förstår inte varför det ska vara så svårt? Jag har normalt sätt inga problem alls med att säga hur jag känner och tycker men just då tar det stop.
Igår var en sån där hemsk kväll igen, jag ville ju bara väl, menade inget illa alls och det sista jag ville var att göra dig ledsen. Vi kan tycka så olika men på vissa punkter tycker och tänker vi sjukt lika och det är bra tycker jag :) Jag är lycklig nu och det är såhär det ska vara, visst kan jag bli ännu mer lycklig och det är bara DU som vet hur, visst? Det kommer bli bra även fast det kan kännas svårt och jobbigt nu.
Världens bästa är du...

För att skriva om något helt annat..
Idag har jag varit med Jenny, riktigt trevligt var det faktiskt.
Hennes son Linus är ett av de sötaste barn jag sett, riktigt litet charmtroll, han kunde verkligen inte sitta still haha! Sprang och klättrade överallt :)

Imorgon är det tillbaks dit som gäller och jag vill verkligen inte. Kan ingen säga att jag slipper?
Jag kommer vara ledig fredag-måndag nu och det är ju iofs bra men hade helst skippat det helt.
På fredag ja..då kommer du hit. Längtat så mycket ju. Bara två nätter kvar nu..


//..in love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ania

Två själar med bara en tanke - två hjärtan som slår som ett

RSS 2.0