Fredag..

Mmm..då har den här dagen gått då.
Jag har haft en extremt mysig dag, följde med mina föräldrar till Söderköping och smultronstället, åt massa god glass, mums! :)
Sen åkte vi till Norrköping och shoppade lite, mamma var snäll hehe :)
Imorgon blir det först Gränna sen "fest" hos min syster, inte träffat henne på ett tag nu känns det som så ska bli kul.

Hmm..ibland känns det som dagarna går hur snabbt som helst men just nu känns det inte som att dom går alls, suck.. Man bara går och väntar på att få gå och lägga sig ibland så det ska bli ny dag..

Nu är det myspysväder ute, lagom varmt och solen är sååå fin, önskar du var hos mig nu.
Längtar massa, vill att det ska vara fredag nu, nu och NU! Då kommer min älskling hit. :)
Ganska så sent men bättre det än inte alls. Ska bli sååå mysigt!


You are my everything!


//Ania


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ania

Två själar med bara en tanke - två hjärtan som slår som ett

RSS 2.0