Trött...

Jag känner mig helt slut..
Kursen tar så jävla mycket. Ändra det, nej så ska det inte vara, om du skriver så så tror dom det, bla bla.
Trodde det var okej nu eftersom det nu e tre personer som tittat på det men nej så kommer den fjärde och pappret är helt nerkluddrat.. Måste ändra ALLT! Blir så less :(
En del tror att det är lätt men det är så mycket svårare än vad man tror.
Jag känner bara en enorm stress och press nu.

Mår redan dåligt varför måste det då bli värre?
Orkar inte med tjaffs men ibland så känns det som att alla tror att man klarar av allt.
Någon gång kommer det ett stop, vad händer då?


"Jag följde dig som en stjärna på stigen där du gick..."


Det åskade och blixtrade massor inatt, kände mig enormt ensam just då.
Jag hatar åska.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ania

Två själar med bara en tanke - två hjärtan som slår som ett

RSS 2.0