Tisdag

Igår kom den dagen jag absolut inte ville skulle komma.. allt blev tomt och jag kunde inte göra något åt det. Istället var jag tvungen att stå kvar och bara se på..
Varför måste det vara så orättvist? Varför kan inte allt bara få bli bra någon gång?
Det har varit en jobbig tid länge nu vi förtjänar så mycket mer än det här.
Vi kan och ska absolut vara glada åt att vi faktiskt har det finaste som finns, inget kan förstöra det.

men...

Det var mindre kul idag när jag kom på något som skulle göra det bra för oss men det var inte tillräckligt :(
Blev otroligt ledsen men vad kan jag göra? Inget..
Önskar allt var som förr, ingen bestämde mer än vi själva..


"I don't wanna talk about it.."



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ania

Två själar med bara en tanke - två hjärtan som slår som ett

RSS 2.0