Pure and simple..

Idag- Kurs sen luncha med Milla sen hem till Milla.
Fick skjuts hem med av Millas pojke, rätt skönt för trött kan man då lugnt säga att jag var.
Sov inte sådär jättemycket inatt precis, somnade kanske halv tre och skulle upp halv åtta.
Jag sov väl max fem timmar. Vaknade iofs fem av att jag mådde hur illa som helst, mindre bra men jag vet ju nog vad det beror på =/

Va nyss ute med Izza, rätt skönt att det är svalare på kvällarna nu tycker jag.
Izza blev väldigt intresserad av två katter som hon absolut inte kunde sluta titta på, hon är så söt :)

Annars då?
Jo det får väl duga med tanke på omständigheterna.
Kan ju inte göra så mycket åt det tyvärr men men..
Hoppas iaf att allt kommer vara lugnt en tid framöver nu.

Skulle gärna vilja gå och lägga mig nu men då skulle jag bara vakna vid två eller något och vara hur pigg som helst. Vad finns det att göra klockan två? Inget! Resulterar ju bara i att jag kommer vara tröttare imorgon. Usch jobbigt att vara trött när man inte får...

Ne, nu ska jag sluta yra!


//saknar



ps. Min sommar försvann ds.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ania

Två själar med bara en tanke - två hjärtan som slår som ett

RSS 2.0