onsdag..

..känns inte som att jag vet vad jag ska skriva riktigt.
är mest förvirrad just nu.

idag har iaf jag, jenny och emelie suttit och flummat NÄSTAN hela tiden på k:n :P
fanns inte så mycket annat att göra idag ju så de kändes som det va det rätta att göra.

är väldigt besviken på en person.
efter allt som varit så verkar detta mest dumt, bara så att du vet!
jag är så otroligt trött på dom sista dagarna som varit, har bara varit jobbigt, verkade som att det skulle bli bättre men efter det här idag vet jag inte riktigt. känns inte som det just nu iaf.

måste få säga att jag har världens bästa mamma, finns ingen finare människa.
hon ställer alltid upp för mig och stöttar mig och det känns väldigt bra.
kunde inte fått någon bättre mamma. tack för att du finns!



// fundersam


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ania

Två själar med bara en tanke - två hjärtan som slår som ett

RSS 2.0