Min babe är hos mig!

Av Sebastian Forsberg

Just nu är min lilla älskling ania hos mig vi har varit inne i stan idag och köpt skor efter ett evigt letande genom alla stockholms skobutiker! Till slut hittade både jag och min sötnos vad vi letade efter och jag fick betala ;p Sen har vi varit och hälsat på den lilla trevliga butiken systembolaget där fröken Ania köpte cider och herr Sebastian öl. Sen gick vi och käkade på taco bar det var mums men jag blev inte så mätt så vi tog en sväng förbi donken där jag köpte två hamburgare och sötnos en mjukglass..Där efter begav vi oss hemåt efter snabb visit inne på ica där vi roffade åt oss muffins och chili snacks. Och nu väntar en kväll med spelande och oskyldigt drickande av alkoholhaltiga drycker!


Älskar dig baby! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ania

Två själar med bara en tanke - två hjärtan som slår som ett

RSS 2.0