Just the way you are

                                                                                                            
Alltså jag bara kände att jag var tvungen att skriva av mig lite igen.
En del människor är som sagt allt bra skumma, förstår inte hur vissa tänker?
Seriöst vad får man ut av att bete sig på ett sånt sätt?

Jag saknar min älskling enormt mycket, vill inte sova själv det kommer ju vara så tomt i sängen ju och det tycker jag inte om. Nej nej så ska det inte vara så ta och pallra dig hit söt!

Det blir ofta att jag tänker tillbaka på hur det var i början, vi sågs hur ofta och mycket som helst.
Nu blir det mest helger... men jag längtar tills det blir som innan och tills det blir ännu bättre.
Fanns saker innan som kunde skippats men det berodde inte på oss utan på någon helt annan.
Skrattretande! :)


Persika- ett äpple i flanellpyamas.
Så sött!


//saknar





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ania

Två själar med bara en tanke - två hjärtan som slår som ett

RSS 2.0