Fredag

Idag åkte sötnos hem. Blev som vanligt väldigt tomt, tänkte inte så mycket på det först utan det var när jag kom hem som allt kändes ensamt. Jag hatar den känslan.
Men snart blir det Göteborg med älskling, åh vad jag längtar, kommer bli mer än underbart.
Jag älskar ju Gbg sen att få vara där med min gör allt ännu bättre :).
Snart ses vi igen...

Idag är det ju som sagt fredag och jag är då ledig lördag, söndag och måndag, det ni ;)
Inte ofta vi är "lediga" längre utan vi måste sitta där varje dag fast det inte ger så mycket just nu och jag är nog inte ensam om att tycka det heller så. Bara massa åsikter hit och dit.

Nej usch det tycker jag inte om!
Inte dig heller för den delen.
Du är verkligen patetisk!
Nyfiken? Ta och skaffa dig ett liv, det är nog på tiden.



Baby kom hit igen! Nu nu nu!


// happy






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ania

Två själar med bara en tanke - två hjärtan som slår som ett

RSS 2.0