Everything you need..?

Ibland undrar man hur mycket man påverkas av saker som hände när man var liten.
Säger det hur man blir som människa?
Undra vart allt kan gå fel när det väl gör det..

Jag ska väl egentligen inte klaga, för det finns alltid någon som har det värre.
Men ska man behöva tänka så jämt?
Ska man inte få må dåligt när man gör det bara för att det finns dom som har det värre?
Den värsta frågan man kan få när man mår dåligt är nog- "Vad har du att må dåligt över?".
Jag menar jag kan må dåligt över något som kanske gjort mig ledsen men som någon annan kanske inte änns skulle reagera på, vi är alla olika. Vem har rätt eller fel?

Nog om det..

Idag har det varit en skum dag för mig.
Jag har varit alldeles yr och trött, förstår inte vad det har varit med mig.
Det känns som om jag skulle kunnat sova hela dagen.
Nej usch, konstig dag, hoppas det blir en bättre dag imorgon.

Angående något helt annat:
Det kan inte förtsätta såhär, mår så otroligt dåligt och varje gång det händer blir jag tom.
Du kan verkligen säga elaka saker :(
Varför??
Det är inte bara jag, förstå det någon gång, snälla..


Ska kolla på Dirty Dancing nu!

// lite nere




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ania

Två själar med bara en tanke - två hjärtan som slår som ett

RSS 2.0