A girl can dream..

Jag fick höra en sak igår från en person som betyder väldigt mycket för mig.
Något som faktiskt sårade, något som kändes som ett hårt slag.
Man behöver inte säga så.. oftast brukar man säga motsatsen till den man älskar..
Jag blev iallafall väldigt ledsen, dessa ord ekar i mitt huvud :(
Att visa känslor är inget fel, att kunna vara ledsen inför en person är att vara stark.
(Men varför känns det som att det är fel?)

Jag har fått väldigt ont i magen igen vilket inte är så kul.
Vaknar ibland på nätterna av att jag har så ont..orka!
Men men det går väl över..




// trodde jag var..











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ania

Två själar med bara en tanke - två hjärtan som slår som ett

RSS 2.0